czwartek, 17 kwietnia 2014

Przedświąteczne zamieszanie!!!

Co mniej więcej 8 miesięcy dochodzi do momentu, kiedy należy spiąć pośladki i zająć się zupełnie czymś innym... czyli... DOKŁADNYM SPRZĄTANIEM!!!
Od 8:10 do aktualnego momentu nic tylko sprzątanie, ewentualnie przerwa na obiad (w tak zwanym międzyczasie). Okna, okna, okna, okna, pokoje, łazienka, kuchnia. Nie mam pojęcia jak to się stało i co ze mną nie tak, ale... UWIELBIAM TO!
Taka forma relaksu bardzo mi odpowiada, ponieważ:

  • spalam kalorie - sprzątanie jest do tego idealne!
  • włączam muzykę - mogę potańczyć (jestem pewna, że przekomicznie wtedy wyglądam :-D)
  • wyłączam myślenie o studiach, pracy itp.
  • ŚPIEWAM! :-D Co uwielbiam najbardziej!
Wiem, strasznie dziwnie to brzmi, ale święta są od tego, aby skierować swoje myślenie na zupełnie inny tor. Zamiast myśleć o kolokwium z psychologii klinicznej i milionie prac zaliczeniowych do napisania, skupiam się na przedświątecznym sprzątaniu i PIECZENIU! 
Tak jest - będę piec! Nic tradycyjnego, ponieważ to akurat zostawiam w geście mojej babci, która jest mistrzynią w pieczeniu serników, mazurków (orzechowy! *_*), makowców, babek pisakowych :-) Oczywiście jeżeli chodzi o tematykę wielkanocną, ponieważ moja babcia jest niekwestionowaną mistrzynią w robieniu tortów i najróżniejszych ciast, w które wkłada swoje cudowne serducho :-)
Ja natomiast postanowiłam, że upiekę coś nietuzinkowego jeśli chodzi o święta, robiąc tym samym frajdę moim małym kuzynkom :-) Mianowicie, upiekę babeczki maślane i czekoladowe (które już doskonale znacie ;-D) i ciasto, które wymaga czasu i cierpliwości, ale smakuje OBŁĘDNIE!
Urocza nazwa - SHREK! :-) Moi przyjaciele dają się za niego pokroić :-P
Myślę, że niektórzy go znają, ale dla tych mniej zorientowanych i tych, którzy chcą zaskoczyć swoich bliskich czymś innym i nietradycyjnym zamieszczę już JUTRO przepis i zdjęcia :-)

A tym czasem odrywam się dalej od codzienności w trochę inny sposób :-) Poświęcam czas na relaks przy najcudowniejszej bajce ;-) Wiadomo - FROZEN czeka!!! :-D

A na wieczór historyczna nuta :-) Vangelis - "Across the mountains" 



"I głowa musi odpocząć, nie tylko ręce!"
~ przysłowie tatarskie

With Love!
 
N <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz