poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Krótka oferta :-)!!!

Różnorodne drogi realizowania celu pozwalają na finalne jego osiągnięcie :-) Dlatego też próbuję i próbuję!!!
Zapraszam do odwiedzenia mojego profilu na stronie olx.pl (dawniej tablica.pl) i zainteresowania się moją ofertą :-)
Mam do sprzedania sukienkę studniówkową (od niemal 4 lat wisi, zawinięta w pokrowiec, w mojej szafie). Bardzo mi zależy na sprzedaniu jej, ponieważ ja już nigdzie jej nie założę, a komuś innemu może się przydać :-)
Była szyta NA MIARĘ, z gatunkowo bardzo dobrej satyny i kosztowała nie małe pieniądze...

Zapraszam!!! :-)
Być może tutaj znajdzie się ktoś zainteresowany moją propozycją sprzedaży i odezwie się w komentarzach lub e-mailowo :-) (natalia.krawiec1993@gmail.com)

Poniżej link do sukienki (wszelkie możliwe informacje + zdjęcia) :-)

http://olx.pl/oferta/sukienka-studniowkowa-idealna-na-inne-okazje-CID87-ID3lsI5.html


With Love!

N <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz